Velkommen til gudstjeneste.
Vi skal synge sammen, lovprise sammen, og fejre søndagen sammen.Denne søndag tager vi afsked med Maria og Morten Søndersted.
De rejser til Strandby efter sommerferien, hvor Maria skal være præst. Det er klokken 10:30 og DU er velkommen!
Læs mere i begivenheder på Facebook.